Shop Mobile More Submit  Join Login
Hello everypony! Clap 

I'm still working on my "Season 7 Prediction", so... Yeah xD

Buuuuuuuuuut I (or rather EQD) have something for all who can't get enough of Discord:

"Grand Master De Lancie" tweeted about him recording two episodes in Season 8!

Add a Comment:
 
:iconshiningdragoon107:
ShiningDragoon107 Featured By Owner Mar 18, 2017  Hobbyist Artist
Hmm, but he's already in the Season 7 premiere, albeit briefly.
Reply
:icontheneostrike:
TheNeoStrike Featured By Owner Mar 18, 2017  Hobbyist Artist
Of course. :)

what would surprise and  freak me out if he said season 9 (since its only planned for 8 seasons)
Reply
:iconestories:
EStories Featured By Owner Mar 18, 2017  Hobbyist Digital Artist
Yet...
Only planned for 8 seasons... Yet.
Reply
:icontheneostrike:
TheNeoStrike Featured By Owner Mar 18, 2017  Hobbyist Artist
I heard a while back it was confirmed..... aww well. ^_^ it is now for sure
Reply
:iconmegarainbowdash2000:
MEGARAINBOWDASH2000 Featured By Owner Mar 18, 2017
yay
Reply
:iconbreestarlight:
BreeStarlight Featured By Owner Mar 18, 2017
YAY! Happy Discord Gala icon 
Reply
:iconyohishi12:
yohishi12 Featured By Owner Mar 18, 2017
season 8 confirmed YAY
Reply
:iconkarkovice1:
karkovice1 Featured By Owner Mar 18, 2017
O_O Wow! Season 7's not even started, and they're ALREADY planning Season 8???

Hasbro wastes no time! :P
Reply
:iconwildhawk441:
wildhawk441 Featured By Owner Mar 18, 2017
There's going to be an 8th season?

:iconflutteryay1plz::iconflutteryay2plz::iconflutteryay3plz:
:iconflutteryay4plz::iconflutteryay5plz::iconflutteryay6plz:
Princess Twilight Sparkle Clap Rainbow Dash Clap  Quick, Grab The One You Love <- apparently there isn't an icon of a clapping Rarity [I won't use the gender-swapped one.]
Fluttershy Clap COM: Alicorn Pinkie Pie clapping icon  Clapping Pony Icon - Apple Jack spike (great!) plz 
Reply
:iconlearn2chillax:
learn2chillax Featured By Owner Mar 18, 2017  Hobbyist General Artist
Makes sense.
If I recall correctly, that he stated at one point that he didn't even remember doing lines for the show in Season 2 until he got mail about it and his wife reminded him that he did?
Reply
:iconluismipro465:
LuismiPro465 Featured By Owner Mar 18, 2017  Hobbyist Digital Artist
Yay~ Discord is Love, Discord is chaos
Reply
:iconreinarabbit:
Reinarabbit Featured By Owner Mar 18, 2017  Hobbyist Digital Artist
Inform the Q, they must add more Discord to season 7!!!
Reply
:icontomfraggle:
TomFraggle Featured By Owner Mar 18, 2017
Why wouldn't Discord be in any more episodes?  He's a big hit with the fans, it would not be a good idea to leave him out.

I believe he's already in Season 7, if you've already been spoiled by the new Season 7 episode advertisements.  Trying my best to avoid spoilers, but it's hard not to get slammed in the face by them now.  haha

So I guess all I can say to people now is, "No Spoilers, but um, you know, um, whatever you want to do is fine."  lol  8-)

Fluttershy - NO Spoilers by TomFraggle  
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconestories: More from EStories



More from DeviantArt



Details

Submitted on
March 18
Link
Thumb

Stats

Views
2,369 (3 today)
Favourites
9 (who?)
Comments
13
×